Kurzovní lístek

 Прага курс валют
Чешских крон (CZK) //-//
Евро (EUR) //-//
Доллар США (USD) //-//

 

 » Tech. podpora

Často SE Stava, Ze v okamžiku, kdy přestane pracovat počítač neni možnosť SE spojit s někym, KDO JE schopný Rychlé POMOCI vyřešit problém. Většinou pomůže kolega, soused, známý atd.  a není po ruce kontakt na odborníka v této oblasti. Většinou pomůže kolega, opilý, známý atd.. Neni po Podané ruce kontakt Na odborníka v této Oblasti. Doporučujeme Vám proto uchovat si naše číslo 77 45 46 499 a vědět kam jste ho zapsali nebo položili :)) Doporučujeme VAM proto uchovat si Naše Číslo 77 45 46 499 vědět kam jste ho zapsali Nebo položili.

Poskytujeme smluvní (pravidelné), jednotlivé Služby menším firmám soukromým osobám už věcí:

  • ochrany počítačů a počítačových sítí od nedovoleného vniknutí, virů a jiného nebezpečí ochrany počítačů počítačových Siti od nedovoleného vniknutí, Viru jiného nebezpečí
  • čištění počítače od neužitečnych informací a optimalizace práce počítače čištění Počítače od neužitečnych informací optimalizace práce Počítače
  • rezervního kopírování údajů a obnovy údajů v případě poruchy počítače a ztráty údajů rezervního kopírování údajů obnovy údajů v případě poruchy Počítače ztráty údajů
  • obnovení programového zabezpečení a získání nezbytných počítačových programů obnovení programového Zabezpečení získání nezbytných počítačových programů
  • jiné služby za účelem podpory bezproblémové práce počítačů a zařízení Jine Služby ZA účelem podpory bezproblémové práce počítačů ĂzenĂ

Máme velkou zkušenost s opravou počítačů, tato oprava je převážně na úrovni odstranění poruch: 

  • u programového zabezpečení cestou obnovy a správného seřízení konfigurace nebo odstranění příčin poruch, které zpravidla vznikají kvůli: U programového Zabezpečení Cestou obnovy správného seřízení potřebujete klienta Nebo odstranění příčin poruch, které zpravidla vznikají kvůli:
    • virům Virum
    • špionům (spyware, adware) špionům (spyware, adware)
    • chybám v ovladačích nebo programech chybám v ovladačích Nebo programech
    • nezkušenosti uživatelů nezkušenosti uživatelů
    • z jiných příčin z jiných příčin
  • u hardwaru cestou testování nesprávného zařízení a následnou pomocí při výměně zařízení v záruční a pozáruční opravě nebo výměnou za nové komponenty. U hardwaru Cestou testování nesprávného ĂzenĂ následnou pomoči edited výměně ĂzenĂ v záruční pozáruční opravě Nebo výměnou ZA Nové komponenty.

Velmi Dobře známe síťové Počítačové technologie jako Radosti pomůžeme VAM:

  • Vybrat si způsob připojení k internetu: Vybrat si způsob Připojení k internetu:
    • optimálního operátora mobilní sítě (technologie GPRS, EDGE, CDMA, UMTS, G3/4G) optimálního Operatora Mobilní stránek (technologie GPRS, EDGE, CDMA, UMTS, G3/4G)
    • přes kabelovou televizi PŘES kabelovou televizi
    • bezdrátové připojení Wi-Fi Připojení bezdrátové Wi-Fi
    • přes telefonní síť (ISDN, ADSL) PŘES telefonní SIT (ISDN, ADSL)
  • Instalovat nebo nastavit místní síť (propojit mezi sebou několik počítačů) nebo připojit k internetu Instalovat Nebo nastavit místní SIT (propojit Mezi sebou několik počítačů) Nebo připojit k internetu
  • Připojit domácí počítač nebo notebook k místní sítí nebo k internetu. Připojit Domácí počítač Nebo notebook k místní Siti Nebo k internetu